A Netflix új fejezetet nyitott a karácsonyi szórakoztatás világában; ilyen jellegű esemény még sosem történt korábban.
A Netflix új fejezetet nyitott a karácsonyi ünneplés során azzal, hogy először élőben közvetített NFL-mérkőzést. Az eseményt pedig egy igazi ikon, Beyoncé varázsolta még emlékezetesebbé.
A világ egyik legnépszerűbb streamingszolgáltatója, a Netflix élőben közvetített két NFL-mérkőzést, amire eddig nem volt példa a szolgáltató történetében. De ha ez nem lenne elég, adás során a harminckétszeres Grammy-díjas énekesnő, Beyoncé a második mérkőzés félidei show-jának keretében először adta elő legújabb, Cowboy Carter című albumának dalait élőben.
A karácsonyi esemény keretein belül először a Super Bowl-győztes Kansas City Chiefs és a Pittsburgh Steelers mérték össze erejüket, ezt követően pedig a Texans és a Ravens izgalmas összecsapására került sor. Az utóbbi mérkőzés félidőjében pedig a Beyoncé Bowl néven ismert előadás varázsolta el a nézőket. A Netflix statisztikái alapján az esemény csúcsidőszakában több mint 27 millióan követték figyelemmel a közvetítést az Egyesült Államokban.
A Nielsen adatai szerint a karácsonyi NFL-mérkőzések az Egyesült Államok történetének legnézettebb streaminges sporteseményei közé kerültek. A Texans-Ravens mérkőzés átlagosan 24,3 millió nézőt vonzott percenként, míg a Chiefs-Steelers mérkőzést 24,1 millióan követték.
Az NFL-karácsony bejglijén a cseresznyét kétségkívül Beyoncé varázslatos fellépése tette fel:
Ezek az eredmények nem csupán a Netflix sportstratégiájának megerősítését szolgálják (hiszen legutóbb a Paul és Tyson közötti izgalmas összecsapást is láthattuk náluk), hanem jelentős előrelépést is jelentenek a cég hirdetési bevételeinek növelésében. A streamingszolgáltató a karácsonyi mérkőzések mellett már megállapodott a WWE show-k (pankráció) közvetítéséről is, amely 2025 januárjától veszi kezdetét.