A Tisza-kiadvány legújabb számában a fedezet nélküli ígéretek és a pártvezér arcképe minden harmadik oldalon visszaköszön. A lap tartalma arra figyelmeztet, hogy a politikai kommunikációban sokszor a látszat és a retorika kerül előtérbe, míg a valódi érté

A Tisza Párt kampánymenedzserének keze alatt készült el az a nyolc oldalas kiadvány, amely egy figyelemfelkeltő Magyar Péter-fotóval nyit. A képen a párt vezetője magabiztosan pózol, azonban a napilap megjegyezte, hogy ügyeltek arra, hogy a fotón ne tükröződjön a valóság: élőben alig akadt érdeklődő, aki kíváncsi lett volna Magyar Péter beszédére. A kiadvány lapjain összesen csupán három alkalommal látható a Tisza Párt elnöke.
Az első cikkben Magyar Péter Székesfehérváron tartott beszédéből közöltek gyors összefoglalót. A következő oldalon megállíthatatlannak tűnő ígéretcunami indul. Ennek részeként a Tisza Párt a szebb napokat látott Jobbik témáját lenyúlva a devizahitelesek helyzetének rendezésével kampányol, "erkölcsi jóvátételt" ígérve a károsultaknak.
Ugyanakkor nem egyértelmű, hogy ezt az extra támogatást honnan finanszíroznák, hány személy részesülne belőle, és milyen időtartamra lenne érvényes.
A propagandakiadványban nagyszabású lakhatási ígéreteket fogalmaztak meg, amelyek között bérlakásépítési program bevezetését ígérték. Ugyanakkor a Tisza Párt nem tűnik úgy, hogy a saját ingatlan megszerzését hangsúlyozná, inkább a korábbi nyilatkozataiknak megfelelően a bérlés irányába terelnék a magyar lakosságot. Érdemes megemlíteni, hogy a párt a 3 százalékos lakáshitel-programot is kritizálta, jelezve ezzel álláspontját a lakáspolitika terén.