Félárú húsgolyók és ingyenes étkezési lehetőségek a gyerekek számára - izgalmas átalakulások várnak ránk az IKEA-nál!


A svéd vállalat innovatív megoldásokkal kívánja vonzóbbá tenni üzleteit a vásárlók számára.

A hivatalos megfogalmazás szerint a költségtudatos vásárlókat célozná meg az IKEA, de lényegében mindenkire lőnek:

világszerte számos boltban található étteremben hétköznap felére csökkentik az árakat, sőt, a gyerekeknek ingyenes menüt is adnának.

Az árcsökkentés ideiglenes lépésként kerül bevezetésre a cég tájékoztatása szerint, és azzal a céllal indokolják, hogy segítsenek a vásárlóknak a magas megélhetési költségek nehéz időszakában. Tolga Öncü, az operatív igazgató a CNBC-nek nyilatkozva kiemelte: "Az emberek a zsebeikben vagy a megtakarításaikban lévő pénzt igyekeznek megőrizni." Az IKEA azonban még nem árulta el, hogy pontosan mikor lépnek életbe ezek az intézkedések, illetve meddig maradnak érvényben.

Az ügy kapcsán megkerestük a magyar IKEA-t a kérdéseinkkel. Amint választ kapunk, természetesen azonnal frissítjük a cikket.

A cég ugyanakkor nemcsak a gyomrukon keresztül fogná meg a vásárlókat, tavaly átlagosan 15 százalékkal csökkentette a nagykereskedelmi árakat. Ennek következtében a bevételek mintegy 9 százalékkal csökkentek világszerte. Mindezek ellenére a bővítésről sem mondtak le, 58 új áruház megnyitását tervezik világszerte az augusztusban záruló 2025-ös pénzügyi évben.

Related posts