2025-ben forradalmi átalakulás vár ránk a vásárlási szokásaink terén!

Az OpenAI legújabb fejlesztése, az Operator nevű mesterséges intelligencia asszisztens, mostantól elérhető az Egyesült Királyságban, és potenciálisan átalakíthatja az online vásárlás élményét. A ChatGPT Pro előfizetők számára elérhető innovatív eszköz képes önállóan lebonyolítani az egész vásárlási folyamatot a felhasználók igényei szerint - számolt be róla a Retail Gazette.
Az utóbbi hónapban bemutatott Operator egy innovatív megoldás, amely önállóan képes felfedezni a weboldalakat, ügyesen kezeli a menüket és gombokat, hogy hatékonyan teljesítse a különböző feladatokat, például az élelmiszerrendelések lebonyolítását.
A felhasználók lehetőséget kapnak arra, hogy egyszerűen feltöltsenek egy képet a bevásárlólistájukról, és az intelligens rendszer automatikusan elvégzi a szükséges lépéseket a vásárlás lebonyolításához.
Bár az eszköz önállóan is működik, a felhasználók bármikor visszanyerhetik az irányítást felette.
Az eszközt úgy "képezték ki", hogy különböző webhelyekkel tudjon interakcióba lépni, navigáljon a menükben, és kezelje az olyan feladatokat, mint az áruk megvásárlása, különös tekintettel az online vásárlási folyamat egyszerűsítésére.
A szakértők véleménye szerint a kiskereskedők számára kifejezetten előnyös lehet az olyan AI eszközök alkalmazása, mint az Operator, mivel ezek hatékonyan csökkentik a vásárlói élmény során jelentkező nehézségeket.
Az Operator jelenleg a ChatGPT Pro előfizetők számára érhető el, havi 159 font ellenében. Sam Altman, az OpenAI vezérigazgatója szerint az Operatorhoz hasonló AI ügynökök potenciálisan átalakíthatják a vállalkozások működését, különösen az ügyfélszolgálat és a termelékenység területén.
Altman korábban az év elején kijelentette, hogy véleménye szerint az AI ügynökök 2025-ben kezdenek majd "csatlakozni a munkaerőhöz", és "jelentősen megváltoztatják a vállalatok teljesítményét".