Az Aldi bemutatta legújabb különlegességét: héjában sült krumplis kabátot kínál a vásárlóknak | 24.hu
Sajnos ez a termék csak Nagy-Britanniában érhető el, így Magyarországon élve nem marad más választásunk, mint hogy csupán vágyakozzunk utána.
A brit Aldi merész újítással rukkolt elő: a londoni Agro Studio divatcéggel közösen egy különleges kabátot terveztek, amely a héjában sült burgonya (jacket potato) formáját és színvilágát idézi. A cég sajtóközleménye szerint ez a különleges darab nemcsak melegen tart, hanem stílusos megjelenésével is felhívja magára a figyelmet.
A különleges Jacket Potato Jacket névre keresztelt kreáció ujjainak végén egy kihúzható barna kesztyű található, amely stílusosan egészíti ki a megjelenést. Ezen kívül egy ezüstös rész is díszíti a darabot, így még inkább visszaadja az alufóliába csomagolt krumpli jellegzetes formáját és fényét.
Az Aldi újabb kreatív húzással rukkolt elő: ezúttal nem csupán egy kabátot kínálnak, hanem egy alufóliának álcázott esőkabátot is mellékelnek, hogy a viselője igazán átélhesse a "burgonyába sült melegség" különleges élményét.
A vállalat nem véletlenül választotta, hogy egy látszólag megalapozatlan divatcikkel rukkoljon elő. Nagy-Britanniában a következő hetekben várhatóan rohamosan fogynak majd az alumíniumfóliák és a burgonyák, ráadásul az előre elkészített burgonya-nasikból november végéig kétmillió darabot szeretnének értékesíteni.
Az Aldi a termékfotózáshoz a brutalizmus építészetének egyik legfontosabb példáját, a korábban az Andorban, Harry Styles egy klipjében, illetve az A Quantum csendje című James Bond-filmben is látható Barbican Estate-et választotta: a védettséget élvező negyedet a Chamberlin, Powell and Bon tervezte, rajzaik pedig tizenegy hosszú év alatt (1965-1976) között váltak valósággá.




