A Lidl új megoldásokkal rukkol elő az önkiszolgáló kasszák terén: a jövőben jelentősen csökken a segítségkérés szükségessége.

Te is tapasztaltad már, hogy néha az önkiszolgáló kasszánál csak azért nem vágsz bele a vásárlásba, mert alkoholt is vásároltál? Tudod, hogy a fizetés során úgyis segítségre lesz szükséged? Nos, a Lidl most ezen fog változtatni!
A német kiskereskedelmi lánc vásárlóinak sokáig várniuk kellett egy tanácsadóra az önkiszolgáló pénztárnál, ha például életkor-ellenőrzésre volt szükség egy vásárolt termék esetében. Azonban a lánc változtatni kíván ezen: legalábbis néhány litván üzletében új rendszert tesztel. Néhány vásárló észrevette, hogy miután beolvasták a vásárolt termékeiket, amelyek között sör is volt, már nem kellett igénybe venniük a bolt segítőjét.
- nyilatkozta a helyi sajtónak Kestas, aki Vilniusban él. A lánc képviselői szintén megerősítették, hogy az új önkiszolgáló pénztárrendszer bevezetése után a segítők már távolról is képesek ellenőrizni a vásárlók életkorát.
A Lidl pénztárgépei az informatikai újítások révén mostantól képesek távolról ellenőrizni a vásárlók életkorát. A vállalat hivatalos tájékoztatása alapján az új rendszer jelentősen felgyorsítja az önkiszolgáló kasszák használatát, mivel a dolgozóknak már nem szükséges minden egyes kasszához odalátogatniuk.
A modernizált önkiszolgáló pénztárgépek lehetőséget biztosítanak a tanácsadók számára, hogy mobileszközeiket használják, ezáltal az alkalmazottak könnyedén kezelhetik az olyan kihívásokat, mint például a vásárlók életkorának távoli ellenőrzése.
- emelte ki a Lidl Litvánia értékesítési csapatának vezetője.
Egyelőre nincs információnk arról, hogy a rendszer idehaza mikor kerül bevezetésre, de ha beválik, biztosak lehetünk abban, hogy Magyarországon is találkozhatunk vele.