A Wizz Air Madridból Budapestre tartó járatának utasai hosszú órákat töltöttek várakozással, mivel nem sikerült időben szerelőt találni a géphez. A helyzet feszültsége és a türelmetlenség mindennapivá vált a fedélzeten.
Ördög Nórát durván kritizálták mellei miatt, de Nánási Pál azonnal közbelépett, hogy megvédje őt. Íme, hogyan reagált a helyzetre – nézd meg a fotót!
Egy olvasónk tapasztalata szerint "legalább három órát kellett várakozniuk a gépen, miközben a hőmérséklet elérte a 40 fokot, mielőtt végre elindultak". A Wizz Air Magyarország válaszában arról tájékoztatott minket, hogy a késés hátterében egy váratlan karbantartási probléma állt, és sajnos a szerelő megtalálása a tervezettnél lassabban zajlott.
"A Wizz Air csütörtök este Madridból Budapestre induló repülőgépének előre nem tervezett karbantartásra volt szüksége. Annak érdekében, hogy a légitársaság a lehető leghamarabb haza tudja hozni utasait és a járatot teljesítő személyzetét, azonnal szerelőt hívott, a helyi partner azonban a vártnál lassabban tudott csak megfelelő képesítéssel rendelkező szakembert biztosítani. A Wizz Air a járat fedélzetén a várakozás alatt vizet és snacket osztott utasainak. A járat végül ma reggel negyed 4-kor landolt Budapesten."
A légitársaság ezúton is szeretné kifejezni háláját utasai türelme és megértése iránt:
"A biztonságos repülés a légitársaság legfőbb prioritása, a Wizz Air ezúton is köszöni utasai türelmét és megértését" - írták.